Projecten 

Grootmacht Bauhaus helpen met landelijk uitzetten  workshops voor jongeren

Bauhaus koos voor Peer Panels als partner voor het uitzetten van workshops van jongeren door heel het land. Niet alleen de uiteindelijke verwezelijking van de worshops, maar ook het voorbereidende onderzoek plus advies werd verzorgd door Peer Panels.

Spreker bij de jonge sprekers

Peer Panels is uitgenodigd om te spreken over de rol van jongeren in de huidige samenleving en hoe wij deze informatie om kunnen zetten in praktische stappen.

In gesprek met Rabobank CEO Wiebe Draijer

Wegens meerdere succesvolle samenwerkingen met de Rabobank zijn wij exclusief uitgenodigd voor de evaluatie van de governance van Rabobank met een blik op de jeugd. Wat houdt lid zijn van Rabobank in en wat biedt dat de (jongere) klant.

Ontwikkeling app voor jongerensegment Djopzz

oor uitzendbureau Djopzz ontwikkelden we een jongerensegment met een bijbehorende app en marketingcampagne. Binnen 2 weken had de app 1500 inschrijvingen vanuit heel Nederland. De app haalde meerdere malen de pers.

Onderzoek Rabobank

Rabobank organiseerde het Toekomstmakers event om erachter te komen waar de behoeftes liggen. Voor Rabobank ontwikkelden we een commercial en werkten we samen met groot Youtuber Noah Zeeuw.

Het vervolg op het Toekomstmakers event: initiatieven die regio Zwolle aantrekkelijker kunnen maken voor jongeren zijn bedacht en tijdens de hackathon gevalideerd. Het Peer Panel was aanwezig om mee te denken.

Ook voor Rabobank Noord Veluwe ontwikkelden we een marketingcampagne voor het ‘Gaan studeren’ event voor jongeren.

Complete rebranding Rijschool De Weerd samen met jongerenpanel

Na de overname van Verkeersschool De Weerd liet de rijschool zich rebranden. Ze gingen – samen met hun marketing bureau – in gesprek met ons jongerenpanel en ontwikkelden verschillende marketing en communicatie uitingen.

Brainstormsessie kids College Apeldoorn

Het Kids College Apeldoorn ging in gesprek met haar leden om de activiteiten te evalueren en te optimaliseren.

Ted talk van Carmen

In 2019 gaf Carmen een TED talk over Millennials. Waarom denken Millennials dat ze geboren experts zijn? In de TED talk vertelt Carmen openlijk over haar eigen ervaringen als ondernemende millennial.

Marketing voor de Global Entrepreneurship Week

Verantwoordelijk voor alle marketing en communicatie rondom de GEW Regio Zwolle in 2019. Doelgroep: ondernemende studenten.